Helgen 🍹

I fredags så slutade jag vid 15, hämtade kidsen och väl hemma blev det gomiddag o familytime i soffan med lets dance. 

I lördags var jag ledig och det var som vanligt gymnastik för Junis. Jag tränade hemma å sen började vi röja undan här hemma. Lånade kärra o lövblås, åkte till returen å slängde massa. Alltid skönt. 
Tobbe å Kalle kom förbi o lekte lite. 
Vid 17-tiden fick jag skjuts till Jelena där även Sarah å Cilla befann sig. Vi käkade massa plockmat och spelade spel. 
Så trevligt! 
Vid 23 tog vi taxi ner till stan å dansade på flamman.

(null)

(null)
Bra kväll tjejer! 

I söndags åkte vi till Tobbe å Kalle i Kallfors för att grilla o leka. Tog sedan en cykeltur till Mary o Sam där kidsen lekte av sig ännu mer. 
Efter en nap på soffan så åkte vi hem. 
Ett game of thrones avsnitt och sedan nattinatti. Så trött! 😴😴😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0