Mitt i veckan

Haaaalloj! 
Tisdag igår och då var det jobb, när jag kom hem serverades middag. Barnens farmor fick också middag och det var ju tur att hon hade vägarna förbi så vi fick daim och oreo-glass till efterrätt 😋

Onsdag idag vilket betyder att jag har varit ledig 😲
Sovmorgon ✔️
Sen kom Nina förbi en snabbis för att låna lite grejer. 
Sen åkte jag och Alicia till Ikea och köpte matta och skrivbordsgrejer till Junia. Kim fick en lådhurts till sitt skrivbord och sen så blev det ju lite annat smått å gott som alltid. 
Vi tryckte varsin korv m bröd och mjukglass innan vi åkte hem och hämtade Junia från skolan. 
Hemma blev det pyssel och förbereda mat innan det var dags för gymnastik för Junia i blombackahallen och Alicia i brunnsängshallen. Båda börjar kl 17 😅 

Väl hemma blev det dusch av barn, pastagratäng till middag och sen efter nattning en film som var sjukt sorglig så jag låg mest å grinade i soffan. 
Nu måste vi se ett avsnitt av wahlgrens värld innan vi somnar så man blir på lite glad igen 😊 

(null)

(null)

(null)

(null)
Junia tycker om sitt nya rum så mycket ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0