Helgen

Helgen var så bra. I fredags så bjöd Kim ut mig på date. Barnen hade han lämnat hos Lasse å Åsa och när jag kom hem från jobbet så åkte vi till Heron för att gå på bio. Dock missade vi bion pga av köer så vi åkte tillbaka till Tälje o åt en väldigt god middag på lilla styret. De hade bytt ut några rätter på menyn så det satt fint med helt nya smaker. Nice! 
Efter maten åkte vi och hämtade barnen men blev kvar på lite bubbel å ett parti Chicago. ❤️

I lördags jobbade jag, och det var full fart! Äntligen har mörkret kommit. Vi hade jättebra kassa och det är vi så glada över! 
Jag hade lite saker att gå igenom efter jobbet då inventeringen krånglat, och kontrollen på den var idag (måndag) 
Kom hem vid 17 och sen var det bara att hoppa in i duschen å packa ordning allt som skulle med hem till Karro där det vankades kräftskiva. 
Jag, Cecilia, Sarah, Jelena å Malin. Karro hade som vanligt ordnat å fixat med massa gott. Tror jag å Cecilia satt personbästa i att trycka i oss svenska kräftor ;) shit va vi åt! 
Vi drack bubbel, sjöng snapsvisor, sen spelade vi spel, typ gissa å charader. Bra kväll! 

Söndag
Kim var uppe 03.30 för att skjutsa min far till Arlanda. När han kom hem igen passade han på att dra till golfbanan (medan jag, smått bakis och barnen sov till 10) 
När Kim kom hem vid 12 åkte vi på en visning i Kallfors. Sen hem till Fam Wåhlstedt för lite lek å catchup innan det blev lunch på donken o sen två visningar i Viksberg. 

Har inga bilder. Det var ju synd. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0