Fredag 😊

I fredags var jag tvungen att hoppa in pĂ„ jobbet trots att jag tagit ledigt speciellt för att vara hemma med Alicia dĂ„ fsk var stĂ€ngd. 
Men det löste sig bra, Malin kom Ă„ hĂ€mtade Alicia pĂ„ morgonen o de Ă„kte tillsammans till 
Volkswagen Group Sverige dĂ€r bĂ„de hon o farmor Carina jobbar. SĂ„ dĂ€r fick Alicia hĂ€nga. Tror faktiskt hon fick en mer spĂ€nnnade dag dĂ€r Ă€n hemma med mig 😅
Kim o Junia hĂ€mtade henne vid 15 Ă„ sen Ă„kte dem till kungens kurva o körde bounce i 2 timmar med Hampe, Elvira, Tobbe Ă„ Kalle. 
Jag vill ocksĂ„ köra bounce, verkar vara sĂ„ roligt. 
PĂ„ kvĂ€llen efter jobbet bjöd Åsa Ă„ Lasse in till middag. Vi kollade pĂ„ Idol och sĂ„ spelade vi kort. 
Vid 23 tiden kom Cecilia Ă„ hĂ€mtade mig Ă„ vi Ă„kte hem till Becca som fyllde Ă„r. Hade med oss lite presenter. Vi Ă„t tĂ„rta, kollade pĂ„ skrĂ€ckis, och gravade jĂ€rnet. 

Bra fredag! ❀


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0