Fixar dag

Tog tag i saken o lånade Jonns släpkärra och körde massa "skit" till tippen. 
Städade, tvättade, planterade, skurade, monterade ihop Ikea pryls,  u name it. En redig fixar dag så att säga. Så SKÖNT! 
På eftermiddagen åkte Kim till garaget, barnen badade bubbel och jag fixade med middagen. Malin kom förbi med en flaska bubbel och övernattningskit. 
Vi åt middag tillsammans när Kim kom hem och sen valvaka resten av kvällen. 
Oklart hur detta kommer att sluta i och med det är jämt mellan blocken, men det är ju bara att vänta o se. Men såklart är jag besviken över SDs framgång. Men inte förvånad. 

Nä nu laddar jag upp efter en vecka som jag har sett fram emot LÄNGE! 

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0