Längesen

Förra helgen var magisk i Palma. Jag ska försöka resumera resan. Snart. 👍🏽 
Men resten av denna vecka har sett ut såhär: 
Vi kom hem natten till onsdag och i onsdags var jag å Alicia hemma och gjorde väl inte så jättemycket på förmiddagen (förutom att packa upp och tvätta) sen gick vi och hämtade Junia. 3 km dit och 3 km hem. Blev faktiskt förvånad att Alicia gick så långt, hon brukar vara väldigt gnällig när det gäller att promenera längre än 500 m 🙄
När vi kom hem blev det mellis å ombyte och fort iväg till bådas gymnastik. 
Junia o hennes gymnastikvänner har sålt Newbody och har fått ihop 16.000:- till sin kassa för att kunna köpa overaller för. Hejja! 🤗 

På jobbet har det varit full fokus på julen (jaaa fortfarande) och utskicket som gick ut i torsdags. 
Junia har haft en rolig vecka i skolan med internationellt tema och "firande" av FN dagen i onsdags. De har bla arbetat med barnkonventionen och mänskliga rättigheter. 
Fokus på olika länder, där också köket hakat på och lagat mat från olika länder. 
I dag var det internationella nalledagen,  så alla på skolan fick ta med en nalle eller annat gosedjur som varit med under arbetsdagen. 
(null)


Idag blev tjejerna hämtade tidigt för att följa med Kalle, Jelena å Tobbe till bounce. De hade en jättebra eftermiddag, så roligt för dem. Så nöjda! 
Tack ❤️ 

När jag kom hem från jobbet hämtade jag upp Cecilia vid Östertälje å när vi kom hem till mig så var Becca redan här. Kim kirrade halloumitacos och vi kollade på idol. 
Vi (jag, Becca å Cecilia) avslutade kvällen med en hyggis med skräckfilm, zero, popcorn å chips. 
Länge sen. Välbehövligt. 

Imorgon lördag 😍
Mer om det sen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0