Till min pappa

Pappa, Du har jobbat hårt och varit företagsam hela livet. Tack för allt du har lärt mig så att jag själv har drivet, motivationen och kunskapen att vara en företagare. Utan dig skulle jag inte vara där jag är idag. 

Höjdpunkten på hela året är när jag och familjen får komma ner till dig och mamma på Kalymnos. Er kärlek och gästfrihet är något jag ofta tänker på. Vi har så fantastiska minnen tillsammans och fler blir det ❤️ 

Grattis på farsdag pappa och morfar ⭐️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vill också slänga in en kram till svärfar å farfar till mina barn. Lasse! Vad skulle vi göra utan dig?! ❤️ 
(null)
En liten Alicia 
(null)
En liten Junia 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud vad jag ser dig och Junia i din pappa! Fina ord om din pappa ❤️

Svar: Gör du, va roligt att du ser det :) tack ❤️
emeliehellman.blogg.se

2018-11-12 @ 05:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0