Så var denna helg över

I fredags efter jobbet så bjöd Lasse å Åsa in till middag. 🙌🏼 
Sån lyx att få komma till ett dukat bord när man är vrålhungrig efter en jobbdag. 
Efter maten spelade vi finns i sjön och Junia sopade banan med oss (speciellt med farfar) 
Barnen somnade vid 22 och då spelade vi Chicago och plump. 
Barnen fick sova kvar, ville inte väcka dem. 

I lördags var jag ledig. Vi gjorde väl inte så mycket, åkte å handlade o så köpte vi med oss lunch o åkte hem till Lasse å Åsa för att hämta kidsen. Vi åt rökta räkor, krabbklor, ost å lite annat smått å gott. Mmm såå gott! 

Sen åkte vi hem för att börja göra oss klara inför kvällen. Tobbes pappa Pelle fyllde 60 och bjöd in till storfest i bygdegården i enhörna. 
Vi var väl 75 pers och det var riktigt festligt. 
Jelena skjutsade oss och Cecilia, Jelena, Kalle å kidsen hängde hemma hos oss medan vi roade oss. Tack 🙏🏼
På festen var det otroligt trevligt. 
Buffé med vilt och allt därtill. Fri bar och såklart snaps. Det blev väldigt mycket snapsvisor. Liveband på scenen så vi dansade kvällen o natten lång. 
Verkligen roligt! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vid 01.30 åkte jag hem. Jag kände att det räckte då. Men inte för Kim, Tobbe, Emma å Gurra som drog på efterfest hos Tobbes farbror som också bor i enhörna. De skulle bubbla utomhusbubbel och dricka öl. Bra idé där och då men jag ångrar inte mitt beslut 😂 
Tackar jag för idag, även om jag varit seg. 

Carina å Pelle kom förbi på en snabbvisit och till tjejernas glädje hann vi spela finns i sjön 😊 Junia vann igen.  

Jelena, Kim, Tobbe å Kalle kom hit med pizza till lunch. Den satt bra. 

Så var denna helg över. Den var magisk bra! 🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0