Mycket på G

Junia har fått världens vattkopp-attack kan man väl uttrycka sig. Finns typ inte en cm av hennes kropp som inte är täckt av koppor... 
ansiktet är förfärligt. Hon har dem överallt, vi kollar extra noga så ingen koppa kommer på/i ögat. Hon har på ögonlocken och franslinjen (vattenlinjen heter det det?) men det är ofarligt, men hon är väldigt röd å irriterad i ögonen. Hon har feber o många koppor i halsen så idag dög inte ens glass.
Idag när vi var hemma hann jag iaf färdigställa julen 😅 skönt att ha det gjort. Ska bara ha upp en sån där slinga i flaggstången sen är jag klaaaar! 
Junia tyckte det var roligt att sätta upp ljusstakar å stjärnor. Hon valde en favorit till sitt rum. 
(null)

Annars så har jag hunnit med gympa med Alicia kl 17 sen kom vi hem till middagen. Räksoppa med vitlöksbröd som Kim kirrat och den var 👌🏼
Efter maten spelade vi finns i sjön (Kim o Alicia vann) 
Så var det läggdags å vi kunde äntligen se serien jag gått å tänkt på så länge. Vår tid är nu på SVT play. Asså hur bra är den inteeee?! 😍 hur har vi kunnat missa den? 

Imorgon... så går vårt julutskick ut! Så mycket fint till så bra priser! Tycker vi har rätt grejer å tror på det.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Med start i morgon så kommer vi sälja denna ljusstake Elias från Star Trading för bara 199:- (ord pris 599:-) jag har själv två hemma men i andra färger 🙌🏼 de är verkligen fina ❤️
(null)
(null)

Så jag är peppad inför resterande dagar i veckan 💪🏼💪🏼💪🏼 nu kör vi! 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Stackars Junia 😩 Vi väntar på koppor här hemma, hoppas bli av med det innan Thailand.. 😅😘

Svar: Ja det är faktiskt skönt att få detta överstökat nu!
✊🏼
emeliehellman.blogg.se

2018-11-15 @ 06:42:15
Postat av: Lisa

Åh den där ljusstaken skulle jag vilja ha

2018-11-18 @ 19:17:03
Postat av: Lisa

Om man ändå bodde närmre. Hade gärna köpt den nedersta staken

Svar: Ja, men det ska finnas på vår webshop också, nu är tyvärr kampanjen slut men till nästa gång så kan du beställa å hämta vid närmsta utlämningsställe :)
emeliehellman.blogg.se

2018-11-19 @ 18:00:25
Postat av: Lisa

Åh det tänkte jag inte på. Attans

2018-11-20 @ 18:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0