Trött

Jobbat idag. 
Skyndade iväg lite snabbt idag och köpte slipsar till Kim å pappa också. Kom hem vid 19.30 och då blev det köttfärssås å spagge till middag. Asgott. 
Nu är det sängläge... är ganska slut. Tänker på hur jag ska se ut imorgon...
Jag tar på mig en svart klänning och svarta strumpbyxor. Går ju inte att misslyckas med det. Efter begravningen ska jag tillbaka till jobbet. 

(null)

(null)
Ny lampa till hallen, kommer såklart från Ljusexperten 🤓 den är maffig (42cm)  i blått glas.
Den heter Conroy och är från By Rydéns. 
Mellan 10-20 maj har vi i butiken 20% off på alla lampor från by rydens. Gäller även på www.ljusexperten.se och byrydens.se


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tänker på dig idag❤️ Kram

Svar: Tack ❤️ saknar våra prommisar!
emeliehellman.blogg.se

2018-05-04 @ 06:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0