Semester

I torsdags var vi lediga, packade. Becca kom förbi och hängde med kidsen runt lunch. Jag å Kim passade på att spela 9 hål och jag sänkte mig! 🙌🏼 
Väl hemma så var det bara att packa klart och göra oss klara. 
Kl 17 var det födelsedagsmiddag för Åsa (något lite förtidig). Som vanligt super god mat och trevlig kväll. 
Familjen Wåhlstedt kom förbi på fika och sen tog vi med oss Oliver hem. 
Det gick smidigt med nattningen av 3 mycket förväntansfulla kids. 

Egentligen skulle vi åka hemifrån 04 då vårt plan skulle gå 07 men fick sms att de var försenat till 10.20 så vi fick en vanlig natts sömn. Helt ok! 

Jag väckte barnen vid 06 och vi gjorde oss klara och så skjutsade Kim oss till Arlanda. Köfritt. Problemfritt. 
Allt flöt på på Arlanda. Vi åt lite på Max innan ombordstigning (jag hade inte bokat mat för jag trodde att kidsen skulle sova iom den tidiga flighten) 
Flygresan gick bra. Oliver och Junia satt på en rad och jag och Alicia på raden bredvid. 

Vi landade 14.45. Fick väskorna, åkte taxi till hamnen. Köpte biljetter. Satt på båten 15.30 och den avgick 16.00. 
16.30 kom vi fram till Kaly och där stod pappa och hälsade oss välkomna. 
Vi körde hem och där väntade mamma, Jonas o Lucas. Och alla kattungar och katter. 😊
Barnen fick pannkakor med nutella o grädde och sen blev det bad i poolen. 
Happy kids! 
På kvällen tog barnen sparlcyklarna när vi gick till Nikola för att äta. 
Vid 22 var vi helt slut och gick hem. 
Vi somnade ganska omgående jag o kidsen. 
Skönt att allt gick bra, skönt att Oliver är cool, och skönt att vara här! 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Fick ett underbart fint armband av Oliver från Lily and Rose 😍
(null)

(null)

(null)

(null)

Nu kom bilderna inte i ordning, men ni fattar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0