Lördag

I går hade vi en såndär helt underbar svensksommar dag. 
Vi började med gymnastiskavslutning för Junia kl 10. Även föräldrar å syskon fick vara med på övningarna o det var riktigt kul. Och man såg på Junia hur lycklig hon var att vi också försökte. Eller för det mesta Kim, jag kan inte göra volter å sånt. 
När vi tackat för denna säsongen så åkte vi hem o svirade om och begav oss till minigolfen. Mötte upp familjen Wåhlstedt på gräsmattan utanför och lunchade innan spel. 
Mary bjöd på champagne för att fira hennes nya jobb ✌🏼🍾🥂
(null)

Golfen gick inge vidare men jag hamnade inte sååå många poäng efter vinnaren 😉

Efter det åkte vi hem och jag hoppade ner i poolen o svalkade mig en snabbis å bytte om till träningskläder för att sedan åka hem till Karro som bjöd in på träningskväll med bubbel. 
Vi började med att springa å köra övningar. Jag var helt slut efteråt, sen körde vi proseccoyoga. Ganska jobbigt... Så roligt! Måste göra om det! 
(null)

Sen duschade vi och gjorde oss klara. Festade på bubbel o snacks innan Danne skjutsade ner oss till Mira Mar där vi tog in smårätter och sangria gjord på cava. 
Efter middagen gick jag, Mary å Malin vidare till Barolo där vi tog lite å dricka o snackade skit till klockan blev 12 och jag tog en taxi hem. 
(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0