Hej

Först vill jag tipsa om två grejer, det ena är det här knäckebrödet 👇🏼
(null)
Det andra är den här müslin 👇🏼
(null)
Om ni är som jag, inte lika flitiga i köket och vill gör egna fröknäcken och müsli så är dessa från clean eating väldigt goda. Så tips från mig, finns på Ica maxi eller på webben. 

Måndag, träna, jobb, hämta barn, äta middag, kolla Bron❤️ och sova. 
Tisdag vab med en snorig Alicia, rensade ut barnens rum på massa (skit)leksaker och fyllde många påsar som fick åka till returen! 
Alicia hjälpte gärna till. 
Sen fick Alicia hänga med farfar och Åsa medan jag och Kim åkte till fsk för att gå på utvecklingssamtal om Alicia. 
Det var fint fint med Alicia och hon är väldigt koncentrerad och lyhörd. Avvaktande och försiktig. En bra vän. Är kreativ. Målning och att bygga ligger henne varmt om hjärtat. 

Efter samtalet åkte jag och Junia hem för att börja med maten och Kim åkte för att hämta Alicia. 
Då var olyckan framme och Alicia ramlade från en stol och slog upp hakan. 
Fick åka till närakuten och sy. Men det tyckte Alicia var väldigt spännande och vilken historia hon hade att berätta när hon kom hem vid 20.30 när allt var klart. 
Känsliga tittare varnas. 

(null)
Tänk om man vore så glad när man ska sys. 
(null)

Alicia fick en tapperhetsmedalj och ett klistermärke med sig hem. Hon var så stolt. 
Hon var bara tvungen att ringa mormor i Grekland på FaceTime och berätta allt. 
Så det var vår tisdag! 

Idag var det inga undantag. Morgonträning, jobb, åkte till BMW och fick hjälp med appen och lite andra finesser med bilen jag inte riktigt lärt mig än, sen var det inte många timmar kvar tills jag skulle hämta Junia från fsk. Åkte förbi ljusexperten i Tälje o sen hem. Malin kom över en stund (Kim ville provköra hennes nya bil) och vi bestämde oss för en middag imorn på styret bara sådär hux flux. Najs! 👌🏼
Sen åkte jag till Mikaela, som jag inte träffat på år och dar, och vi gick en PW på 6,7 km och pratade om livet. 
Det var gött att få komma ut. 
Nu ligger jag i sängen, imorgon ringer klockan 05.50. Bara att gilla läget och släcka lampan nu. Godnatt. 
PS, känns så tomt utan Bron, kollade på sista avsnittet igår. Älskar den serien. Tack för allt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0