Fre och lör

I fredags var fsk stängd och vi var lediga med barnen. Skitmysigt att kunna vara hemma hela familjen på en fredag. Kl 09 var jag nere på stan på biljettcentrum och haffade biljetter till Jay-Z o Beyonces konsert i juni. Har drömt att få se dem lääääänge o äntligen har jag biljetterna i min hand. Så taggad, så förväntansfull, spelar Beyonce i lurarna varje gång jag tränar nu! Ska gå med Mary o Sarah 🙌🏼

Vid 10.30 hade jag och Alicia ett besök på BVC , dags för 4-års kontroll. Mäta - 101cm, vikt - 15,4 kg, rita en människa - galant, i en 5 årings nivå, syn - bra och så sist hörseltest som gick lite sisådär men det var nog pga av hennes förkylning så vi ska dit i april igen för att kontrollera att det inte är något fel på hörseln. 

Efter det kom Kim å Junia och hämtade oss vi åkte handlade gott till kvällen, myste hemma tills det blev kväll å då lagade vi mat och kollade på lets dance.

I lördags var jag uppe tidigt o tränade, sedan åkte jag till jobbet. Det var full fart - å det är så kul när det är så på en lördag i mars. Nu börjar vår lågsäsong, så fort ljuset kommer utomhus så går det neråt. Vi gillar ju MÖRKER, men snart så vänder det igen hörrni 😱 Nää det är låååångt kvar 😉
När jag kom hem gjorde jag mig klar inför kvällen, Sarah bjöd in till mousserandeprovning med tilltugg (Frida som höll i provningen är utbildad sommelier och berättade o förklarade, det var så intressant och kul att lära sig mer om mousserande!) vi testade en prosecco, en cava, en crèmant och en champagne. Mina favoriter blev cava och champagne. (Jag som alltid trott att jag är en proseccotjej) 
(null)

(null)

(null)

Efter mat och mousserande kom en annan dam förbi med lite andra grejer o ni som känner mig vet att jag inte riktigt är bekväm att varken prata eller skriva om det så jag skippar det. Men kul vare! 

Vi var kvar rätt länge, tror vi åkte hem vid 02? 
Tack för en bra kväll Sarah!!! 😍




Kommentarer
Postat av: Lisa

Såg vad det handlade om på instagram. Vet ju att du inte är bekväm med det

2018-03-28 @ 17:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0