Söndag

Söndagen var lugn. Vi tog sovmorgon och sen började vi röja på altanen. Cecilia kom förbi och hon och jag joggade 7 km sen körde vi lite styrka på det. 
Det duggregnade lite under hela passet men det var mest skönt. 
Efteråt hjälptes vi åt att få upp paviljongen på sin sedvanliga plats. Gjorde iordning allt för idag börjar ju VM på riktigt. 
Nu jobbar ju jag idag så får ha på matchen i butiken istället, men det är väldigt skönt att ha "vm tältet" iordninggjort. 
På kvällen gick Kim ut och spelade golf med Henke å Tobbe. Jag å kidsen förberede oss för en ny vecka med badning osv. 
Sen satt jag faktiskt resten av kvällen framför tvn och kollade fotboll. 
Jag har längtat... tycker det är riktigt kul med VM. 

Så jaaa heeeeeja Sverige! 🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0