Resten av veckan

Tisdag:
Trött men lycklig tog jag mig till jobbet. Dagen gick fort o när jag kom hem väntade en grillmiddag utomhus. 

Onsdag: 
Jobb, men slutade tidigt. Farfar å Åsa hade hämtat kidsen från fsk så jag kunde fixa några ärenden innan jag begav mig hemåt. 
Väl hemma var det såklart match! Lasse å Åsa o barnen kom o OMG vilken match det blev. Jag hade noll förväntningar inför matchen för jag ville inte bli besviken. Men 3-0 mot Mexiko säger väl allt! 
Vilken fest! Vi hade en supertrevlig kväll med middag och Chicago. 
Hurra för Sverige!!! 🇸🇪🇸🇪🇸🇪

Torsdag: 
Jag o Kidsen lediga och redan kl 11 kom Jelena å Kalle hit. Vi bytte om till badkläder o la oss vid poolen. Spelade musik o levde livet 💦🍉🍾
Vi käkade lunch å sen kom Mikaela, Tuva och Lovis. 
Vi skålade i sangria och badade ännu mer. 
Sen anslöt sig Linnea, Mira å Vincent. Fullrulle 💪🏼❤️ 

På kvällen kom även Malin och Olivia för ett dopp och lek. 

Till middag blev det Mira mar tillsammans med Malin, Jelena och Cecilia. Superhärlig sommarkväll , men vid 22 blev det storm och det började ösregna. Svensk sommar när den är som bäst. 
Åkte hem till Kim (som var hemma med 4 barn 😅) han hade fått det lite svettigt att få in alla leksaker, dynor, filtar, handdukar och barn innan stormen tog allt så det blåstes ner i poolen. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0