HELG!

Igår kväll var jag o Cecilia på bio. Det var så nice. 👍🏼 vi såg såklart Jurassic park 🦖


Idag hade jag sista mötet med coachen innan sommaruppehåll. Känns också bra. Men jag har inte kommit fram till min vision eller mål än... vilket kanske var enklare än jag trodde. 🤔
Men jag har kommit på andra bra saker. 

Jag åkte hem från etuna vid 14, sen packade vi in oss i bilen för en helg i Järvsö. Vi bor hos min moster med man, som precis (i julas) flyttade hit. Vi ska såklart hänga med älskade mormor-Eva o Hans också. 
Aja när vi kom fram blev det rundvandring i huset som verkligen är såå mysigt. Vi åt en jättegod middag med glass å jordgubbar till efterrätt. Barnen hade uppvisning och sen bara satt vi i soffan och pratade om livet. 
Så helt plötsligt var kl 00.00. 
Dags att sova 😅
Kim, Jonn å Hampe mf ska spendera dagarna i Järvsöbacken där de har en bergcykelpark som tydligen är grym. 

Vet ni vad jag ska göra? 😝
Det får bli en surprise senare 😉 


Vi hörs imorn. 
Btw, kl är 00.28 och det är fortfarande ljust ute. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0