Fredag

Kim var i backen hela dagen. 
Jag, Helen och barnen var på Stenegård. 
Barnens Stenegård var helt fantastiskt, vilken lycka. Allt gratis och så himla mysigt för oss alla! 
Vi snickrade, målade, pysslade, lekte lanthandlare, skola, gick på dass, gick på styltor, lagade mat i timmerstuga, hälsade på hos fåren... ja allt! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Efteråt fick jag en visning i träteatern. Jag är ute efter en bra festlokal och nu har jag hittat rätt. Kändes i hela kroppen. This is it. 

Efter Stene åkte vi till Järvsö kyrka. Så underbar ❤️ 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Sen käkade vi lunch o begav oss hem för att fixa oss till kvällen. 
Jag, Kim å barnen åkte till Nordsjö o Karlas för vi blivit bjudna på middag hos mormor-Eva och Hans. 
Alltid sååå gosit där, barnen fick presenter och jag en försenad födelsedagspresent. 
Vi åt middag, pratade massor, åt glass med mompens chokladsås. 

Vid 22 tackade vi för oss och åkte hem. Jag var så trött o somnade på direkten men Kim hade energi kvar trots 6 h i backen så han gick upp till grabbarnas stuga å drack nån öl. 

Tack för en väldigt bra fredag! 
(null)
Vet inte om Junia ska satsa på att bli frisör... 

(null)

(null)

(null)
😂

Kommentarer
Postat av: Lisa

Är det bröllop på gång?

Svar: Ja det är i planeringsstadiet än så länge men i slutändan blir det ett bröllop ❤️
emeliehellman.blogg.se

2018-06-17 @ 11:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0