Beyonce and Jay-Z

I måndags jobbade jag, slutade vid 15 o drog hem. Hann fixa till sminket lite sen kom Sarah å Mary o då begav vi oss mot Mall of scandinavia där vi åt tapas å drack rödvin innan konserten. 
Vid 19.30 gick vi mot friends. Glada å förväntansfulla. 
Vi hade främre ståplats o det var riktigt bra platser. 
Konserten hade allt jag drömt om. Beyoncé var outstanding. Många minnen kom till liv när Jay-Z drog några gamla hits som man lyssnade på i tonåren. 
Jag är så himla tacksam att jag fick uppleva det här, deras story känns så äkta, så som deras kärlek. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Jag tog inte så många bilder för jag filmade mest 😅 världens bästa konsert. Nu menar jag det. Äntligen har jag fått sett min stora idol❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0