3 juni - min födelsedag

Denna morgon fick jag en utsökt omelett och cava till frukost. 
Sen började det STÖRT regna... himlen verkligen öppnade sig. 
Så vi packade ihop våra saker o begav oss in till Palma stad för att checka in på Melia Marina. 
Vi hade bokat level och vårt rum var redan klart när vi kom! 
Vi satte på oss träningskläder och gymmade tills regnet lugnat ner sig. 
Efter dusch så försvann de mörka molnen o vi gick till loungen för att ta något ät och drickbart. Där fanns allt och lite mer, har aldrig varit med om bättre lounge. Det blev en perfekt lunch! 
(null)

(null)

(null)

Efter allt frossande så la vi oss vid poolen o chillade innan vi gick upp på rummet o gjorde oss klara. Gick till loungen igen och spelade kort och tog en drink å lite oliver, nötter osv. 
Så där satt vi tills det var dags att gå, Kim hade planerat kvällen så jag hade ingen aning vart vi skulle. 
Först gick vi till en av mina favorit barer som ligger på höjden i city. De är grymma på GTs så såklart fick de bli en "liten" sån. Asså glaset var typ lika stort som halva mitt huvud. 
Efter det gick vi mot restaurangen, typisk spansk på typ en bakgata. Den heter Patron Lunares. 
Nu rekommenderar jag den här restaurangen också men det var verkligen fantastisk mat! 
(null)

Vi satt ute och kvällen var så najs! 

Efteråt ville vi (jag) ut och dansa men vi hittade ingen bra ställe (vill inte hänga bland alla turister) så vi gick hem. 
På rummet stod en flaska cava i en ishink från Hotellet. 
Orkade inte mer den kvällen så den har vi sparat tills ikväll istället. 🍾Väldigt schysst av hotellet. 

Tack för en bra födelsedag trots dåligt väder på förmiddagen men det var lika bra att träna bort några kalorier... 😉
Tack för alla gratulationer också ❤️
(null)

(null)

(null)

(null)
Utsikten från vår balkong, dock motljus här 😅😆



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0