Torsdag

Idag var jag, Kim, kidsen, Per o Carina vid kantounistranden. Men hamnade såklart vid hotellpoolen för barnen fick bestämma. 
Barnen badade som bara den, vi spelade backgammon o åt pita giros till lunch 🌯
(null)

(null)
 När vi kom hem var barnen trötta på poolbad så de gick å vilade med varsin iPad. Så då fick man en lugn eftermiddag vid poolen - bara jag å Kim. Vi spelade ännu mer backgammon (6-2 i matcher min fördel) 
På kvällen gick vi alla ner mot stranden där solen just gick ner. Åt middag där med utsikt över havet.  Jag, Kim å Kidsen avvek lite tidigare än föräldrarna, det blev en film som avslut för denna kväll. 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0