Tisdag - Rhodos

Idag tog jag o Kim med oss moppen och åkte med båt över till Rhodos. Tar 3h från Kaly. 
Direkt när vi kommit fram så åkte vi till "min" tandläkare som har satt in mina skruvar. Han brukar annars komma till Kalymnos men nu hann han inte för han skulle till Aten så jag fick komma till honom istället. 
Nu var det dags att öppna upp tandköttet och sätta in plattor. 
Det gjorde väldigt ont, obehagligt som vanligt. Fick ju såklart bedövning men det kändes iaf. 
Speciellt på nederkäken.  Det tog nästan 2 h och att gapa så länge är också väldigt jobbigt. 
Så när när allt var ihopsytt så var jag rätt mörbultad. 

Vi åkte vidare till vårt hotell o tog en dusch och gjorde oss klara. 
Sedan mötte vi upp Kims mamma å Pelle och deras vänner o gick in till gamla stan för en drink å middag. 
Väldigt trevlig kväll, jag åt lasagne. Det gick bra för jag behövde inte tugga. 
Vi kollade på matchen och JA jag hade tippat Frankrike 👌🏼
Sedan promenerade vi hemåt och somnade på två röda. 

(null)
Var tvungen att ta kort på dessa gigantiska öl.
 
(null)


 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0