Partyhelg

Igår efter jobbet hämtade jag upp Malin och vi tog en jogg/PW på 7 km innan vi började göra oss redo för kvällen. 
Sippade på varit glas rosse och lyssnade på musik. Cecilia kom också och sen blev vi upphämtade av Karro o Daniel. 
Hemma hos Wåhlsetds bjöds det på grillat, oxfilé, fläskfilé, kyckling, hamburgare å halloumi. (Glömde jag något?) med alla dess tillbehör och jag ÄLSKADE potatissalladen. 
Det bjöds på dryck i mängder och vattenpipan användes flitigt,  och sedan blev det 5-kamp, tjejer mot killar. 
Tror faktiskt att vi tjejer tog hem det tillslut 🤗 
Tack bästa Mary o Sam ❤️❤️❤️ 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Hahaha asså Malin att du fångade detta ögonblick är ju 👌🏼

Jag kom i säng vid 03, så jag var rätt utvilad när jag klev upp ur sängen vid 10.30. 

Kidsen hade varit med farmor å Pelle i Trosa och spelat äventyrsgolf, på kvällen tältade barnen hemma hos Lasse å Åsa. Typ årets händelse. De FaceTimeade med oss på kvällen och visade hur de skulle sova. Super exalterade. 😍 

Idag så har vi varit på 2-års kalas hos Kalle. 
Vi var ett stort gäng som samlades på gräsmattan utanför deras hem och det grillades korv och såklart blev det tårta! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Vilken dag du fick Kalle ❤️ massa bus och skoj med nära å kära... o så många presenter! 

På eftermiddagen kollade jag på fotboll. Hade såklart tippat Spanien så blev lite besviken att Ryssland tog hem segern. 
Efter matchen kom Malin hit (efter lite pepp tidigare idag på kalaset) och vi gav oss ut o sprang. 5 km idag men vi kom lite fel (vilse) när vi skulle gena genom skogen. Tur att vi hittade ut 😅 

Resten av kvällen luuuugn. Mer fotboll och JA Kroatien vann 🙌🏼 

Nu läsa lite innan godnatt. Nu kör vi sista jobbveckan sen semester i 4 underbara veckor ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0