Fredag och lördag

Ja igår gjorde vi ett nytt försök hos tandläkaren. Och det gick ju bra. Fick gjuta av tandraderna och sen valdes färg på implantaten. Förhoppningvis kommer mina nya tänder bli insatta den 30/7. Fatta att det äääääntligen är klart snart... snart kommer jag kunna känna mig hel igen. 
Såklart hade jag ont även efter detta besök för det var lite skruvande, bändande och borttagning av stygn. 
Alvedon gjorde susen. 
Mötte upp barnen å mama å pappa på stranden, sen blev det chill där hela dagen. 

Här hemma tränar vi på simning i poolen varje dag. Alicia är utan puffar nu. 
På kvällen åkte vi in till Pothia, jag fick ett par skitsnygga skor av mina föräldrar som försenad födelsedagspresent. Ska visa er sen! 
Kim köpte nyaste modellen av ett par RayBans. Jättefina! 
Nöjda med dagens shopping gick vi och hälsade på frisören och sen åt vi middag. 


(null)

(null)

(null)

  (null)

Lördag: 
Idag fick vi äntligen sovmorgon!!! Jag, Alicia å Kim sov till 09.30 😍
Åt frukost, sen gick jag o Kim ut på en PW i denna hetta. Körde lite styrka när vi kom hem också. 
Bestämde oss för en hemmadag. Kim å pappa gjorde rent poolen. Jag fick lösa korsord. 
Sen blev det match! Grattis Belgien till bronset. Värda. 
Efter fotbollen lagade Kim mat, blev pasta carbonara och undertiden han gjorde det så satt Alicia personbästa i poolen. Nu kan hon hålla andan en hel längd i poolen. Hon simmar längst botten hela vägen. Hejja Hejja. Övning ger färdighet! 💪🏽

Ny dag imorn så nu ska vi sätta på en film å sen sova. Godnatt 👋🏼




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0