Fredag å sista dagen på fsk

Om några timmar går barnen på sommarlov. Jag jobbar sista dagen imorgon och Kim jobbar sista dagen på söndag(typiskt honom att jobba samma dag vi ska åka) 
Junia var väldigt vemodig imorse. Hon visste inte om hon skulle vara glad eller ledsen. 
Igår skrev hon ett kort helt själv till alla pedagoger på fsk. Hon sa till mig vad hon ville skriva och jag bokstaverade till henne. 
Från hjärtat. 
Jag och barnen är supertrygga med Tom Tits fsk och Alicia kommer gå kvar sina två år där och inte flyttas till Viksberg. 
Vi slog in lite presenter också, och så ville tjejerna bjuda alla fröknar å kompisar på glass nu sista dagen. Så det blev en hel kasse full med glass, strössel, choklad å cola sås och maränger. Så stolta imorse med allt fint å gott de hade med sig.
Tycker själv att det var lite "jobbigt" att säga glad sommar och hej då men vi kommer ju tillbaka i augusti. Kommer ju definitivt vara jobbigare när Alicia slutar. 
Barnen blir upphämtade av farfar och Åsa idag o sen efter jobbet är vi bjudna på middag hemma hos dem. 
Bra fredag! 

(null)


(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0