Veckans planer

Det blev inte världens bästa start på veckan. Jag lider väl inte så värst mycket av det men jag vet ju hur besviken Junia (och Alicia) blir när jag inte kan göra det som jag lovat göra med dem och det är det som är jobbigt. 

Men på något vänster ska vi få till en bra födelsedag för Junia på torsdag iaf, och framförallt hennes party på lördag. 
Tur att hon har världens bästa pappa som fixar ALLT så bra han kan så det inte liksom blir pannkaka av allt.
Idag hade vi Junias kompis Celine från fsk hemma o lekte å åt middag. Eller ja det var Kim som fick ta hand om den biten. Å det gick iaf bra! 
När jag kom hem från jobbet 19.30 fick jag höra av Junia o Alicia att det hade varit en bra o ROLIG dag. ❤️ och då blir jag så glad! 

Torsdagens planer har fått ändrats lite men jag vet att Junia älskar att vara på fsk på sin födelsedag. Få vara i centrum och framförallt bjuda på glass. Det ser hon nästan lika mycket fram emot som själva födelsedagen. Det ska vara strutar, vaniljglass, strössel, chokladsås och maränger. Så även om vi inte får en ledig dag tillsammns så kommer det bli en rolig dag 🍦🎉

Godnatt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0