Torsdag och fredag

Igår var en riktig Emeliedag. Efter lunch tog jag en promenad på 11 km. Solen lyste mig i ögonen och fick näääääästan, bara nästan lite vår feeling. 
När jag kom hem stod Becca lite halft på sniskan med bilen på vår halkiga uppfart. 😂 😩😅 tillslut gick det att glida ner utan att stöta i muren. 

Kl 16 åkte jag p hämtade upp Jelle, Cilla å Karro. Åkte till skogshöjd där även Sandra anslöt sig. 
Vi bubblade, bastade, tränade, snacka skit, åt charkbricka. Väldigt skönt! Bra val Sandra! 

(null)


Idag jobbade jag halvdag, vi körde ett bingospel för att det var internationella ha kul på jobbet dagen. 
Ännu har ingen vunnit så imorgon kör vi vidare. Det var riktigt kul (fast jag hann inte med så mycket då) 
(null)

Efter jobbet åkte jag till ljusexperten i Tälje, vidare till mamma å pappa för att hämta post, köpte tvättmedel o sånt på ÖB, sen hem och tvätta. Kim o barnen kom hem vid 18 och Becca i samma veva. 
Kim gjorde middag, jag tränade o Becca hjälpte barnen med att städa rummet 🤔😇

Efter middagen spelade vi monopol. Kim vann. Inte alls en rättvis seger om ni frågar mig! 
(null)


Imorgon jobb, men sen på kvällen vankas det 30 års fest 🎉🎉🎉🎉🎉🎉
Super fun🍾

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0