Seg dag

Okej nu var det ett bra tag sedan man var såhär bakis. Fast har inte mått dåligt, bara trött och ont i knoppen. 
Vi beställde hemkörning av sushi. Sån lyx. Barnen var hos farfar och Åsa och kom inte hem förrän vid 17 så det var verkligen skönt att bara slappa på soffan och inte göra ett dugg idag! 
Det enda jag har gjort är att försöka få bort allt rödvin från kims vita skjorta (tror det var ett helt glas över hela bröstpartiet) 
Men det gick 🙌🏼

Är forfarande lite "hög" på allt skratt från igår. Tänker tillbaka på kvällen med ett leende på läpparna. 😃

Satt o kollade på olika hotell idag också, vet inte om jag skrivit det här men jag o Kim fick en Palma "weekend" av våra föräldrar i julklapp! Så vi åker 1 - 5 juni och firar min födseldag o vår förlovningsdag i älskade Palma. Ååå dreglar redan nu när jag tänker på all den goda maten vi ska äta 😋

Nåja nu är det sängdags, imorgon jobb! 👊🏼 kommer bli en spännande vecka det här, speciellt för lilla fröken Åberg som fyller 4 år på lördag ❤️

Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0