Mitt i veckan

Igår var familjen lediga! Det var härligt, det blev en riktig mysa-hemma-dag och sen åkte vi till maxi och handlade. Barnen kom hem med varsin semla. 😋 Åå jag är bra sugen nu, ska slå till på en nutellasemla när tävlingen är avslutad. (Nästa helg!) 

Idag så satt jag klockan på 06,30 för att hinna med träningen och idag hade jag självdisciplinen med mig och kom upp! 
Sen väckte jag kidsen, åt frukost och gjorde oss klara. 
Idag spelade Junia in videor på tomtits. Tror de var 5-6 barn som testade olika experiment som ska upp på deras youtube. 
Ska bli kul att se! 

Dagen på jobbet var lite konstig. Kändes som jag fick väldigt lite gjort på så lång tid. Men ibland är det så. 
Efter stängning så hade jag mitt första möte med en livscoach. 
Japp, har ingen aning om vad jag ska prata om, vad jag vill, vad jag vill förändra, OM jag vill förändra, men det ska jag försöka ta reda på. Eller hon ska väl vägleda mig att få svar på frågor eller göra saker jag kanske inte vet att jag vill göra. 
Tror jag behöver bolla idéer med någon helt utomstående. Som inte ser mig som ljusexpertenemelie, samboemelie, mammaemelie, festprissenemelie eller vännenemelie.  
Det känns iaf bra och på måndag ska vi träffas igen och fram tills dess har jag fått en uppgift, jag ska uppskatta min nivå av tillfredställelse i "balanshjulet". Vilket är: ekonomi, yrke, karriär, fysiskt välbefinnande, närmaste relation, relationer, personlig utveckling, fysik omgivning, vila och avkoppling. 
Lättare sagt än gjort om ni frågar mig... 😅
Känner mig ändå pepp på det här nu, kommer bli kul! 

Hej hopp! 
Godnatt 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0