Magsjuka

Igår efter jobbet så tränade jag, sen kom Kim och hämtade upp mig och vi åkte till Lasse å Åsa för att äta middag. 
Vi åt het kräftröra med avokado till förrätt och curryscampi till varmrätt. gÖTT! 
Vi spelade kort och hade en trevlig kväll, barnen blev kvar och sov över. 

Jag å Kim åkte vidare för han behövde tvätta sin cross och sen hem för att förbereda till dagens tävling. Jag fick minsann också hjälpa till med att få allt iordning igår ikväll och kom inte i säng förrän 00.15! 😱 

Kim åkte iväg vid 07 imorse och jag drog iväg till jobbet. Full fart idag, trots att det är innan löning. 
När jag kom hem möttes jag av en magsjuk Alicia :( stackar liten får inte behålla någonting... så fort hon äter kommer det upp igen. 
Så kvällens planer gick åt skogen, för mig iaf. 
Vi var bjudna hem till Danne o Karro på inflyttningsfest med middag å allt med alla vänner. Skulle verkligen velat sett deras nyrenoverade hus! 
Men vi har det mysigt här hemma jag o kidsen. Bara gör ingenting. Rätt skönt. 

Jag hoppas Alicia inte spyr inatt och förhoppningsvis kan vi bege oss ut imorgon för att leka i snön. Har liksom inte hunnit med det! 

Natti natti ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0