Tisdag onsdag torsdag

I tisdags hade vi bolagstämma och det gick ju bra. Ganska mycket att gå igenom som vanligt. 
Efteråt promenerade jag till stan och fixade det sista till resan sen gick jag hela vägen hem i snöslask-regnet. 
Eftersom det var fettisdagen bakade jag (med lite hjälp av barnen) en semmelkladdkaka som blev sjukt god. Sofi tipsade mig. 
(null)

(null)

Sen blev det träning innan vi fick fika, på kvällen kom Lasse och Åsa förbi och smakade en bit. 

Onsdagen var ju alla hjärtans dag och vi startade dagen med en god frukost. Barnen hade önskat nutellamacka. Det var en väldigt mysig morgon , sen fortsatte dagen och det blev en mötesdag på jobbet. Försökte få det mesta gjort inför kampanjhelgen. 
Åkte hem rätt tidigt för det var gymnastik för Alicia och så var vi bjudna hem till Matilda som fyllde 8 år. 
Det blev tacos i stora lass, tårta och paketöppning. Super trevligt, och skönt att se Matilda så mycket piggare och gladare! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Idag så försov vi oss lite... hela familjen var helt slut. 
Kom iaf till jobbet och hade första mötet inbokat kl 10, men den säljaren dök inte upp. Sen nästa säljare vid 11, men han dök inte heller upp... sen hade jag ännu en vid 12.30 men han dök upp iaf! 😀 sen kom liksom den andra i samma veva men det löste sig alla fall. 
Så arbetsdagen sa swish så var den över, åkte till systemet och slog till på en flaska rött kvällen till ära. 
Det blev rostas till middag med en god sås. 
Malin och Henke kom förbi och sa hej då. 
Soft kväll. 
Imorgon ska jag packa, har inte ens börjat 😱
(null)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0