Mot Phuket!

Fredagen var ganska hektisk trots att jag tyckte att jag planerat allt bra. Tvättmaskinen gick på högvarv (skulle aldrig klara oss utan torkskåp, man är så bortskämd) 
Jag o Kim hann träna, Sarah kom förbi och sa hej då, Rebecca och Grynet kom sedan o sa hej då (och målade naglarna på kidsen o hjälpte till med frisyrerna) 
Vid 18 kom pappa och hämtade oss och körde mot Arlanda. 
Där mötte vi Lasse, Åsa, Per och Carina. 
Tog en prosecco innan vi klev på planet. 
Flygresan till Dubai tog 6 h och resan gick bra, Junia slocknade efter 2 h men Alicia höll sig vaken säkert 3 1/2h så mindre sömn för henne. 
Jag hade svårt för att sova. Kollade på film. Happy Death day (var sämre än väntat) Mulan (Disney klassiker som jag älskar) o så började jag se Björn Borg, men den hann jag inte se klart så den ska jag börja med på nästa flyg. 
Maten var super, barnens mat också! 👍🏼

Nu har vi snart varit på dubais flygplats i 5h, ungarna har ätit donken o kollat IPad, jag har lyckats sovit 2 timmar och snart är det dags att gå på flyget mot Phuket! 🙌🏼

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0