Ligger lite efter!

Oj,  nu har jag missatnågra dagar... inte så ofta man får tid över såhär på semestern... 😱
Nu ska vi se här vad har vi gjort? Jo i fredags så gjorde vi det vanliga, förutom att vi tog en taxi in till Khao Lak på kvällen för att spela minigolf. När vi precis parkerat, öppnade himlen sig. Första regnet och OMG, det blixtrade och åskade som aldrig förr. De fick stänga golfen och vi tog taxi till en restaurang istället. Det var som en flod av vatten på vägarna. Bokstavligt talat! 
Men vi åt iaf en gudomligt god middag och blev upphämtade på bestämd tid för att köra oss tillbaka till hotellet. 

I lördags så körde vi (jag Kim o kidsen) en dag vid poolen. Bamse kom och dansade lite, plus att vi ville ha wi-fi o läsa lite om vad som händer där hemma 😎
Mötte övriga vid lunch, sen gjorde vi oss klara och åkte till The market igen. Besökte även "tusunami båten" 
Jag köpte några prylar jag inte köpte förra gången, och sen åt vi middag där bland stånden. 

Väl hemma spelade vi Chicago innan godnatt. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

PS, för er gamlingar som inte vet vad ballen är för ett slags slangord så är det balkong! 
Kan vara bra att veta till nästa säsong av på spåret. 
🙌🏼



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0