Första dagen

Junia vaknade vid 08, och jag kom väl upp en halvtimme senare. Vi gjorde oss klara sen väckte vi Kim och Alicia. 
Gick ner till frukosten och sen kom Åsa, Lasse, Per o Carina. 
Det var en bra frukost, mycket gott att välja bland och stor kidscorner. (För barn som tycker om frukost) Junia skulle bara ha nutella macka och vatten(?) och Alicia tog pannkakor o juice. 
Jag tog omelett med bacon och färskpressad shake vattenmelon och en annanasshake. 
Lyxade till med en nutella-croissant också. Bara för att. 

Efter frukosten packade vi ihop oss och gick ner till stranden. Precis vid hotellet var det mycket folk men vi gick bara 100 M åt höger och var då i princip helt ensamma. 
Lunchen blev på ett thaihak precis vid stranden. Och efter lunchen tog jag, Åsa och Carina massage. 
Så jäkla underbart. Har längtat ett år efter att få ligga så med havets vågor i bakgrunden och bara ha det såå skönt. 
Åh va härligt! 

Kim o barnen var vid poolen när jag tog massage. Vi har en riktigt bra barnpool med olika rutschkanor och lekborgar och piratskepp. Så roligt! 

Nu är det chill på rummet som gäller, alla vill nog sova nån timme innan kvällen börjar. 
Vi bor i den nyare delen av Mai Khao Lak beach resort. Så fräscht rum och sängen är typ två meter bred! 
Barnen har ett separat rum och det är kul för dem med egen tv, bord som de har alla sina saker på osv. 
Vi har en stor balkong med soffa precis ovanför piratpoolen. 
Vi kan även öppna upp en dörr på balkongen så kommer vi in till Lasse och Åsas del.  Barnen springer ju ut och in från deras rum för jämnan så det passade perfekt.

(null)

(null)

(null)

Är lite dålig på att ta bilder men är aktiv på insta! Kolla min story. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0