Fjärde dagen

Okej, imorse var huvudet tungt när jag kom till gymmet. Kände mig nästan bakis trots att jag inte drack sååå mycket igår. Men allt är väl relativt 😉
Jag var på gymmet 08,45 och tadaaaa frukost vid 10! 

För ovanlighetsskull så körde vi vattengympa på förmiddagen idag och det var riktigt skoj. Instruktören var så rolig och körde verkligen PÅ så jag brast i skratt flera gånger... men det var ett bra pass! 💪🏼👌🏼Junia och Alicia var också med, jätteduktiga!
Efter det blev det stranden och lunch, avslutade dagen med piratpoolen. 
Jag å Alicia gick upp på rummet först och gjorde oss klara för vilan. Sen kom Kim o Junis. 
Nu sover barnen, de laddar upp inför kvällens minidisco med Bamse och hans vänner, 
Mer om det sen! 

Hej så länge! 
(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0