En helg med mat i fokus

I lördags var jag ledig med barnen. Gymnastik för Junis, men hon hade sån huvudvärk och mådde inte bra så hon var inte med på hela gympan. Kim åkte iväg vid 07 för att köra crosstävling (han fick dock avbryta för han skar upp handen när han körde omkull) så han hamnade på akuten i några timmar istället. Men det gick bra med handen och han fick sy några stygn som vi får hjälpas åt att ta bort i Thailand. 
Jag och tjejerna förberedde inför en mellokväll. 3-rätters middag med chips å dipp framför tvn. Har vi inte gjort på 5 veckor så det var sååå efterlängtat. Dock klarade inte min mage av det så det var inte så kul där på slutet av kvällen. 😬
Mellon var inte heller någon höjdare... 

I söndags så blev det sovmorgon, Cecilia kom över en stund. Sen kom Becca. Jag tränade, så kom även Lasse å Åsa över. 
Sen var det dags för bio och vi åkte till Heron och såg Disneys Coco. Och den var sååå bra! Jag grät... den var riktigt fin och jag rekommenderar den verkligen! 
Alicia tyckte den var lite läskig ibland men absolut inte så att det störde. 
Vi satt som klistrade hela filmen, inte ens en kisspause! 

(null)

(null)

På kvällen blev det rester till middag o gossip girl på Netflix 😉




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0