Work work work

Kommer hem vid 19.30 om kvällarna, äter middag, pussar barnen godnatt, sen är det liksom bara att lägga sig i sängen för klockan ringer 06.30 nästa morgon. 

MEN så är det innan jul, det är ingen överraskning. Jag kommer få familjetid och vännertid efter jul istället. 
Plus att jag verkligen tycker det är kul att jobba nu. 

I söndags efter jobbet så hade vi lite adventsmys hemma hos oss. 
Lasse å Åsa kom över på glögg å så klädde vi granen. Kim gjorde hjortbiffar med viltsås, potatismos, pressgurka o gelé till middag. 
Ååå underbart! 
Jag fick en adventsgåva också, av Lasse å Åsa fick jag en adventskalender från Body Shop 👑 
Älskar att få något fint varje dag ❤️ tack tack tack! 

(null)
Barnen har också fått en adventskalender av Åsa å Farfar. Full med paket 🎁
(null)
1:a advent å körde lite rött 
(null)
Granen kom upp väldigt tidigt i år (vi brukar sätta upp den dagen innan julafton) men eftersom vi åker den 20 december å blir borta över jul så ville vi njuta lite extra nu. För den åker ner innan nyår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0