Onsdag

Utvecklingssamtal på skolan med Junia. 
Hon är en tjej som vill lära sig mycket och är koncentrerad. Hon tycker allt är roligt (förutom att äta lunch), hennes bästa vänner är Celine och Kristoffer. De hänger nästan jämt. 🙂 
Junia läste en bok för mig med små bokstäver och det gick ju galant! 

Efter samtalet åkte vi och hämtade Alicia. Sen hem och gjorde oss klara för gymnastik. 
Jag däremot, gjorde mig klar för havetsjulbord på Vidbynäs. Jag blev faktisk bjuden av Tobbe. Så Kim skjutsade mig hem till Tobbe som bjöd på prosecco innan vi begav oss mot vidbynäs. 
Å där fanns så mycket gott, åt två stora tallrikar med hummer, kräftor, musslor, krabba, räkor o ostron....och vi snackade massor. Vi blev sist kvar. 😂 

Tack Tobbe för en grym kväll! Inte ofta vi har suttit ner bara han å jag och snackat om precis allt möjligt! 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0