Nyårsveckan

Torsdag, fredag och lördag var jobb för både mig o Kim. 
Vi är ont om personal på jobbet så vi har verkligen organiserat å packat ihop julen på bästa tänkbara sätt. Tycker att allt gick smidigt och jag LÄNGTAR att få göra om i butiken. Ååå vad roligt det är! 

Flickorna som har jullov har varit med mormor i torsdags och i fredags så lämnade Kim av dem hos Malin å Henke på kvarnholmen innan han åkte till jobbet. 
Där var det full rulle hela dagen. 😅 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I lördags så var farmor här och hälsade på, sen hängde vi med farfar å Åsa när jag slutat jobbet. 
Såklart ett parti Chicago innan läggdags. 

Idag söndag så hade vi sovmorgon, Junia sov till kl 10 o Alicia till 11. 
Vi åt frukost tillsammns sen åkte Junia hem till sin kompis Celine för att gå på bounce och jag, Kim å Alicia åkte hem till Cecilia. Första gången vi hälsade på i hennes nya lägenhet. 

Sen åkte vi hem till oss och hade lite mys bara jag, Cecilia å Alicia. Målade naglarna å la ansiktsmask. 
När Junia å Celine kom hem efter bounce så åt vi middag o kidsen fick bada innan kvällen avslutades i soffan med Harry Potter 6. 
Celine sover kvar och imorgon är det årets sista dag. 
(null)

(null)
Best Nine 

(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0