Lördag o söndag

Lördag blev jobb för min del! Junia hade avslutning med gymnastiken. Kim körde o hämtade barn. Roddning på HÖG nivå när jobbeschemat ändras för mig. 

När jag kom hem så svirade jag om till klänning å sen åkte jag, Karro o Cilla ner till stan för att möta Mary på Styret. 
En tidig middag, gott sällskap, massa snack å god mat. Helt lagom lördag ❤️ 
Kom hem i skaplig tid. Cecilia å Mary hängde på ett tag. 

Alicia blev dock dålig under lördagen. Hög feber igen. 

(null)

Söndagen, var vi så trötta på morgonen. Speciellt Alicia som krånglat hela natten emellan oss. Hon vaknade med halsont o jag misstänkte att hon åkt på något igen. 
Vi satt på oss kläder å åkte hem till mina föräldrar där det var dags för årets julbak. 
Kim å Alicia gick till husläkarjouren först för att få fastställt halsfluss. Igen. 
Förstår inte hur är detta möjligt?! 
För 6 dagar sen slutade Alicia sin penicillinkur mot halsfluss å scharlakansfeber. 
Nu ska hon börja en ny kur på 10 dagar. Tycker så synd om henne. Hon har för det mesta ont någonstans men på något vänster är hon alltid glad och tränger bort det onda. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)
Men hon trotsade allt det onda idag, för julbaket har hon sett fram emot länge! 

Vi bakade lussebullar, snöbollar (kokosbollar doppade i polkagris), pepparkakor, knäck och bounty. 
Tog 5 timmar 😅 

På kvällen blev det massa fix inför jul här hemma. 

Hoppas på en lugn natt 🙏🏼 
Godnatt från sjukstugan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0