Hello

Mitt i veckan. Idag var Alicia tillbaka på fsk efter en lång tid hemma. Hon var minst sagt exalterad. 

Igår var jag ledig så Alicia var hemma med mig och vi hade en riktig fullspäckad dag. 
Först åkte vi till stan för att Alicia ville köpa nya klänningar å kläder till jul. 
Vi hittade lite smått å gott bla en ugly christmas sweater till Kim. (Och till resten av familjen också men inte lika illa ;) 
Sen fixade jag naglarna å så åkte vi och handlade mat. 
Hemma bakade vi pepparkakscheesecake. Den blev drömmigt god. 
Vi åkte å hämtade Junia när hon slutat skolan, hem å gjorde oss klara å sen iväg till ateljé Schulte där barnen fotograferades. 
Direkt efter det åkte Junia med Cecilia till gymnastiken o jag följde med Alicia på bamsegympan. 

Kim fixade middag å när Cecilia å Junia kom hem från gymnastiken så åt vi mat och festade på cheesecaken framför tvn å kollade på julkalendern. Tycket den är bra! 👍🏼 

Full fart på denna dag 🙌🏼
(null)

Nu idag så känner jag verkligen att jag behöver lite sol i fejset. Känner mig grå.
Fast inte deppig. Bara typ osynlig. 
(null)

(null)

Känner mig 100ggr snyggare med lite bränna. 

Hej så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0