Dagarna går...

I fredags, lördags å söndags jobbade jag. På söndagen hade vi den årliga inventeringen 🙄(den är ifs inte klar än, har tills på fredag på oss) 
Känns som dagarna går ihop nu. Skulle behöva fylla på sömnkontot. 
Annars så var helgen bra. I fredags så var Tobbe, Jelena, Kalle, Cecilia å pappa över på middag. 
I lördags så var Kim ute på galej i sthlm och jag å kidsen hängde med Cecilia. Typ kollade på idol, spelade backgammon, käkade popcorn och chips = Chill. 

I söndags avslutade jag arbetsdagen kl 17 men satt i köer vid scaniarinken så var inte hemma vid middagsbordet förrän kl 20. Trött man blir. 

Junias rum är praktiskt taget klart, bara en matta som ska in. Alicia vill också ha lite nytt till sitt rum så vi ska rensa på leksaker och göra plats så hon också känner sig nöjd med sitt rum. 

Så veckans planer är att färdigställa inventeringen... och vårt höstutskick kommer i brevlådan på torsdag så jag hoppas på spring i butiken. 
Flickornas gymnastiktermin börjar imorgon så då är jag ledig för att kunna vara med Alicia. 
Junia kör två pass i veckan nu och det är hon väldigt glad över. 

Jag funderar på att skaffa gymkort men vet inte om jag har tid. Att gymma alltså. 
Ser fram emot lördag då jag äntligen ska träffa girlsen på kräftskiva hemma hos Karro. Mmmmm Yey! 🦐🦀

Det var allt för nu. Hej. 
(null)


(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0