Vecka 14

Veckan som varit har varit rätt oviss på många plan. Men den har också varit som vanligt. 
Ni vet jobb och sånt. I torsdags efter jobbet åkte jag hem till familjen Budai som bjöd på middag o sen behövde planeringsfreakarna Emelie å Sarah planera Barcelona lite närmare... 😅 taxi som hämtar från flygplatsen, bokade restauranger som vi tror alla i sällskapet kommer tycka bra om, kollade uteställen, lunchställen vi inte får missa och sevärdheter o markander, så ja nu vet jag lite mer om vad vi INTE får missa i staden jag alltid velat besöka. 
På fredagen var jag o kidsen lediga. Jag körde morgonträning o sen fick dem vara hos farfar å Åsa nån timme medan jag fixade mina naglar. 
Sen fikade vi o spelade svarte Petter.
Vid 15 tiden åkte jag å flickorna till exploria där vi mötte upp familjen Wåhlstedt för lek! 
Kim kom efter han slutat jobbet. 
Fullt ös medvetslös. Middag blev på Pinchos! 👌🏼😋
Vi avslutade kvällen hos oss med plump, snacks o lite cava 🍾 ungarna var vakna å lekte till 23.30 tror jag! 😱 mycket trevlig kväll! 

I lördags var det jobb för min del. Ganska lugnt men dagen gick väldigt fort iaf. Plockade upp kidsen hos Lasse och Åsa innan vi åkte hemåt. Kim spelade årets första golfrunda med Jonn, Tobbe å Henke. Och avslutade kvällen hemma hos Henke med mer golf på TV så jag o tjejerna hade en riktig tjejkväll. 
Vi åt sushi 😍🍣, Alicia slog rekord o åt 8 bitar. Det är verkligen hennes favoriträtt. 
Efter maten så började vi baka en marängtårta som tog 2 timmar att göra 😅 
Ååå den blev såååå god!!!! 
Så vid 21 fick vi avnjuta den, bättre sent än aldrig 😂 

(null)

(null)

(null)
Hehhe vår blev ju inte RIKtiGt lika snygg som originalet men va faaaasen... jag har inte ens en spritspåse hemma. 

(null)

(null)

Efter tårtan blev det dusch, tandborstning och sen film i vår säng. 
Vi såg busungarna, den filmen ÄLSKADE jag när jag var liten och den gick även hem hos junis å Alicia! 
(null)
Kommer ni ihåg den?! Donald Trump har ju tom en liten roll i slutet 😂😂😂

Å vilken mysig kväll vi fick tillsammans, somnade tätt ihop vid 12! 😵




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0