Torsdag

I torsdags var jag å kidsen lediga. Alicia körde sovmorgon till 10.30 😱🤗
Så jag hann köra 1 h hemmaträning. 
Dagen blev riktigt fin, vi tog fram cyklarna och Alicia är en riktig fartdåre och kör så det ryker. Hon nästan vobblar med stödhjulen och kollar bakåt på mig och Junia. Känns inte riktigt stabilt det där 😅 
Junia tränar för fullt med bromsen och balansen. Såklart hon är lite ringrostig såhär i början av säsongen men det släpper ju närsomhelst. 
Sen så tog vi ut tjejernas jeep och testade om vi kunde komma hela vägen hem till farfar och Åsa på en laddning - och det gjorde vi! Men det tog sin lilla tid. 
De verkligen älskar sin bil! 
När vi kom fram blev det studsmatta, fika och lite spel innan Kim kom från jobbet och hämtade oss. 
Jag gick sedan direkt ut på en PW med Mikaela och Linnea. 

Utomordentlig aktiv dag. Big like på den👌🏼 
(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0