Söndag

Idag var vi bjudna hem till familjen lindström på lite lunch, lek, å mys. Jonas fyllde 48 idag så vi kunde fira honom lite också 😊
Vi grillade korv som vi åt ute, vi hade tagit med cyklarna till barnen så vi premiär åkte för i år. Junia hade nästan glömt bort hur man håller balansen så vi måste träna mer nu. 
Alicia är supernöjd över sin nya "stora" cykel hon fick av farmor å Pelle. 
Sen fikade vi på marängtårtan vi bakade igår o idag var den nästan ännu godare! Vilken tur! 
Barnen fick åka lite moppe till lekparken å sen gick jag å Nina ut en runda och pratade livet o jobb... hehe vi kommer alltid in på jobbprat. 
Vi tackade för oss vid 17.30 och åkte hem. 
Jag plockade bort påsken o sen tränade jag 45 min på crosstrainern/övningar. 

Kim grillade fläskfilé och till blev det favoritmoset - 200g sötpotatis, 200g palsternacka, 300g blomkål, 1/2 färsk basilika, 1 dl majonnäs, 100g smör och citron. 
Sååååå gott!!!! 

Nu sitter jag med mail, lite saker som jag ska fixa inför veckan, på onsdag ska jag träffa livscoachen igen. Känns bra. 
Ny vecka 👊🏼
(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0