Inte många timmar kvar nu...

Tis och ons jobbade jag. Började känna i onsdags morse att kroppen inte var som den skulle. Mycket riktigt, har blivit dunder förkyld och har ont i kroppen och huvudet. 
Ganska så typiskt mig känner jag. Tycker jag alltid typ blir dålig i samband med ledighet och semester. 
Idag och igår har jag försökt kurera mig, men känns såklart detsamma. Därför blir det en tidig kväll för sängen. 

Annars som har hänt denna vecka är: 

(null)
Klippt av mig håret och gjort slingor 
(null)

Varit och shoppat det sista inför resan 
(null)


Nu är jag rent praktiskt sett redo för morgondagen. Lunchen som vi ska äta här hemma kl 12 är redan kirrad och står i kylen. 

Väskorna är packade, checkat in på flyg och haft kontakt med hotellet och checkat in oss. Tom valt vilka slags kuddar alla vill ha i sängarna 😂 visste inte ens att det fanns olika alternativ. 

Om vi inte hörs imorgon så hörs vi nån annan dag! ✈️ byeeeee! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0