Barcelona ❤️ måndagen

Sista dagen. Tog tillvara på allt. Frukosten framförallt. Tror jag hämtade 3 ggr. 
Det blev pool på förmiddagen innan det var dags att checka ut kl 14. 
(null)

(null)

(null)

Tog 20 bilder på mig när jag njuuuter i poolen. Asså Gud vad vi har skrattat för jag ser verkligen ut som en påse skit på varje bild. Den här är super superfin om man jämför. 😂😂😂

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi åkte in mot stan, för idag var det en väldigt speciell dag St Georges day (typ alla ❤️dag fast större) alla gick runt med rosor i sina armar och det var blommor och böcker precis överallt. De hade stängt av trafiken mitt inne i stan och det var stånd och massor av folk. 
Vi strosade runt och åt lunch på ett tapas ställe som heter Tapas 2254 bar. Rekommenderar!!! Hallååååå 📣
Underbart!!!! 
(null)

(null)

Taxin mot flygplatsen gick 17.30, sen flöt ju allt på bra och vi landade kl 23.30. 
När alla var hemkörda kröp jag ner i sängen kl 02.30 bredvid Kim o barnen. 
Skönt att vara hemma med Sååå oerhört tacksam för en resa för livet. Sånt här lever man länge på. 
Tack mina älskade tjejer för denna gång. Kunde inte önska mig mer. 
Barcelona vill och SKA jag besöka igen. Finns så mycket mer, är inte klar. 

❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0