Zzzöndag

Zakie vaknade 06.30. Då var jag mer död än levande. Kim som ändå skulle iväg på golf fick ta det. Junia vaknade vid 7.. och då satt de sig med varsin iPad. Jag har ju aldrig gått upp så tidigt med mina barn så jag låg och drog mig i sängen med Alicia till 08.30. Då tycker Zakie å Junia att det var frukost-dags.  

Sen lek, kurragömma och rita. Badade, klädde på. Lekte lite till. Kollade på film, så kom Jelena och Kalle. 
Vi käkade lunch. Sen ut till lekparken. Hann vara där 15 min innan det började regna. 
Gick hem igen och käkade godis. Kidsen kunde ju inte släppa tanken på allt godis de inte åt upp igår. 
Sen åkte Jelle hem för att göra sig klar och jag var ensam med 4 kids. Det var jobbigt. 😅
Men Malin kom nästan på direkten och då blev det bra! 

Henke, Tobbe och Kim kom hem vid 16.30 och såg lagom stolta ut. De säger att de vann tävlingen. Jag vet inte riktigt om jag tror på det. En golfresa är första pris... 🤔

Jag, Malin, MJ och Jelle åkte iaf till heron o lämnade Zakie hos hans föräldrar, sen vidare mot exploria där vi mötte Malin N, Sandra, Karro och Sarah. Vi bowlade, åt sååå bra mat på Pinchos och drack drinkar. Hade skitkul, sån bra söndag!!! 

Tack för en underbar helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0