Mot New York

Så nu är vi på Arlanda. Första gången jag åker business (eller premiumclass som det heter med Norwiegian) 

Vi har satt oss ner i loungen o tagit lite av varje. Gäller ju att passa på när det är gratis, right 😉
Flyget går 17.45 och jag planerar att titta på film ostört och försöka sova nån timme eller två. 
Vi har fri dryck och 3 rättersmiddag som väntar så det kan knappast bli en jobbig flygresa 😎

Vi hörs när vi kommer fram och jag ska verkligen verkligen dokumentera detta nu! 
För er som inte hängt med så fick jag alltså denna resa i 30års present av Kim. 


Att säga hej då till flickorna gick bra. Inte några sura miner eller tårar från dem och då går det så mycket lättare. De såg så mycket fram emot att ha Cecilia som sover över, sen farmor och Pelle och sista dagarna är dem hos farfar o Åsa. Och dem tyckte faktiskt att det skulle bli spännande och roligt. 
Vi har förberett dem sen länge att vi ska iväg och jag är så imponerad över våra tjejer. Allt blir ett spännande äventyr i deras ögon. 
Tack alla som gjort denna resa möjlig för oss. TACK ❤️

Nu börjar semestern! ❤️✈️🏙


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0