Jobb, sko-jakt, pizza

Min dag började med Ekonomiljus å sen jobb. Hade först en säljare kl11, sen e-kuriren kl 13. Slängde i mig lunch och sen drog jag på skojakt. 

Nya arbetsskor. Helst svarta. Helst snygga och helst SKÖNA. 
Lättare sagt än gjort. Plöjde igenom: 
Team Sportia ✔️
Intersport ✔️
Scorett✔️
Stadium ✔️ 
På stadium (sista och bästa stället) hittade jag likadana skor i olika storlekar som önskat. 

Slutade tidigt och vid 16.30 hämtade jag barnen. Det var fyra barn kvar på hela stället när jag kom, men det går ingennöd på Junis och Alicia. De sa till mig i bilen att de vill prova att vara först nångång på dagis... vet inte riktigt om jag kan ställa upp på den. 
Ja, men vi åkte iaf och hämtade upp Jelena å Kalle och åkte hem till oss efteråt. 
Sarah o Victor kom i samma veva. 

Kim o Tobbe kom hem efter golfen och kirrade hemmagjord pizza och rötjut. 
Så kom även Becca å Lasse (och Grynet) 
Fullt hus, god mat, massa snack... 
vi håller på att planera (lite smått) vinterresan 2018. 
Önske Listan på ställen: 
⚪️Bali 
🔴Vietnam 
🔘Filippinerna 
🔵Mauritius 
Lite svårt att bestämma vart vi vill åka. 

Avslutade kvällen med Chicago. 

Dagens bästa: Vi fick reda på att Junia har fått plats att börja på truppgymnastik... redan imorgon! Hon är sååå peppad, hon har verkligen längtat och tränat för fullt här hemma för att få göra mer avancerade grejer än vad som händer på bamsegympan. Så morgondagen blir mycket spännnade! 🔝




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0